8 tipov štíhlych žien, ako byť a zostať štíhlou?

8 tipov štíhlych žien, ako byť a zostať štíhlou?

22.7.2017 v kategórii Chudnutie, autor redakcia FIT štýl foto: iStock.com

Aké návyky majú štíhle ženy? Prečítajte si, čo robia alebo nerobia, aby ich postavička bola štíhla.

1. Štíhle ženy jedia, ale nikdy sa neprejedajú

Štíhle ženy jedia, ale nikdy sa neprejedajú. Jedia 4 až 6 jedál denne, jedno jedlo obsahuje približne 300 kalórií. To znamená, že denne prijmú 1 200 až 1 800 kalórií. Čo je ešte dôležitejšie, štíhle ženy prestanú jesť hneď, ako cítia, že sú zasýtené, a nie až vtedy, keď sú prejedené. Vzhľadom na to, že jedia menšie porcie jedla každé 2 až 3 hodiny, nie sú nikdy hladné, a teda sa nikdy neprejedajú.

Čo tak začať deň zdravými a chutnými raňajkami?Pšenová kaša.

2. Štíhle ženy jedia veľa ovocia a zeleniny

Štíhle ženy jedia veľa ovocia a zeleniny pretože, vysoký obsah vlákniny v zelenine a ovocí dokáže zasýtiť a zahnať hlad a určite neublíži vašej hmotnosti.

3. Štíhle ženy to s cvičením nepreháňajú, ale cvičia pravidelne 

Cvičia max. jednu hodinu denne, a to 3 až 5-krát do týždňa. Udržiavajú sa tak vo forme.

Zameriavajú sa viac na intervalový tréning ako na kardio. Intervalový tréning môže trvať 10 až 40 minút. Cvičia zvyčajne ráno, aby rýchlejšie spaľovali tuky.

Cvičiť môžete aj doma: 
7 cvikov pre nohy ako vymodelované

Alebo skúste skupinové cvičenie vo fitku:
Dance Box!

4. Štíhle ženy si budujú sexy svaly

Veľmi dobre vedia, že zdvíhanie závažia im nevytvorí mužské postavy, ako si mnoho žien myslí. Vedia, že zdvíhanie závažia a cvičenie na vyrysovanie tela im môže vytvarovať iba sexy krivky. Svaly, ktoré si týmto spôsobom budujú im pomáhajú zostať štíhlymi, a navyše takéto cvičenie dokáže zrýchliť metabolizmus.

Bude vás zaujímať: Patria činky ženám do rúk? 
                                        Chcete schudúť, či formovať? 

5. Štíhle ženy si nič striktne nezakazujú.

Štíhle ženy sa pri stravovaní riadia rozumom, ale nič si striktne nezakazujú. Strava štíhlych žien je veľmi jednoduchá, zvyčajne jedia a pijú všetko okrem sladených nápojov, sladkostí, vysmážaných jedál, vyhýbajú sa alkoholu a ďalším nezdravým potravinám.

Občas však zhrešia a doprajú si jedlo z fast-foodu, idú si sadnúť na pohárik alebo sa odmenia kúskom torty na narodeninovej oslave. Všetko však s mierou a raz za čas. Niekedy stačí z jedálnička úplne vyradiť tie nesprávne potraviny a ručička na váhe pôjde dolu.

Aj mlsať sa predsa dá zdravo: Jablkový koláč

6. Štíhle ženy nepoužívajú doplnky na chudnutie 

Veľmi dobre si uvedomujú, že vziať si doplnok na chudnutie a čakať, že schudnú bez toho, aby pre to niečo urobili je nemožné. Uvedomujú si, že za 90 až 99 % úspechu ich štíhlej postavy je správny plán výživy a cvičenia a nie doplnky alebo tabletky na chudnutie.

7. Štíhle ženy nebojujú proti stresu jedlom

Mnoho žien rieši stres prejedaním sa, a to spôsobuje priberanie. Štíhle ženy sa so stresom vysporiadavajú cvičením, zájdu si s priateľmi von alebo robia iné aktivity, ktoré nezahŕňajú jedlom.

8. Štíhle ženy pijú vodu po celý čas

Vedia, že čím viac vody budú piť, tým ľahšie sa zbavia nadbytočných kíl. Všetko, čo musíte urobiť je vypiť aspoň dva litre vody denne.

 

 

Komentáre