Lámete si hlavu, čo budete zajtra jesť? Skúste to s nami, zdravo a chutne!

Lámete si hlavu, čo budete zajtra jesť? Skúste to s nami, zdravo a chutne!

24.8.2017 v kategórii Výživa, autor redakcia FIT štýl foto: iStock.com

Poznáte to, chcete mať svoj jedálniček pod kontrolou, ale dochádza vám inšpirácia. My vám poradíme, zdravo a chutne...

RAŇAJKY

Ovsená kaša

 

3 PL ovsenných vločiek + 1 PL nasekaných vlašských orechov (namočených vo vode cez noc), 2 PL čučoriedok, 1 PL červených ríbezlí, 4 PL bieleho jogurtu, 1 ČL medu, káva

DESIATA

2 ks marhule

OBED

Obložená žemľa

1 ks tvarohového pečiva (recept pozri nižšie) + 2 ČL horčice, 3 plátky údeného syra tofu, 2 hlavičky grilovaných šampiňónov, na plátky nakrájaná polovica rajčiny + miska listového šalátu so strúhanou mrkvou

OLOVRANT

Zelené smoothie 2,5 dcl

Zmixujte 2,5 dcl pramenitej vody + 10 listov baby špenátu + 1 ČL chia semienok + polovicu manga (ak potrebujete, doslaďte lyžičkou agáve alebo medu)

VEČERA

Grilovaná ryba + 2 rajčiny zapečené s parmezánom

Rajčiny nakrájajte na kolieska, rozložte na plech vyložený papierom na pečenie natesno vedľa seba, jemne ich pokvapkajte olivovým olejom, mletým korením, drveným čerstvým tymianom a posypte 2 PL strúhaného parmezánu a zapečte pod grilom pri 200 °C dozlatista + malá miska listového šalátu pokvapkaného citrónovou šťavou.

Komentáre