Poradňa trénera

Poradňa je uzavretá

Chcete cvičiť a pritom sa správne stravovať? Odhodlali ste sa, ale neviete, ako začať? Chcete schudnúť alebo nabrať svalovú hmotu, získať kondičku a cítiť sa fit? A možno si nie ste istí, aký druh tréningu zvoliť pre váš konkrétny cieľ?

Poradí, usmerní a na vaše otázky odpovie lektorka Inštitútu zdravého života welko, športová trénerka a koučka v oblasti zdravého životného štýlu, pohybu a vedomého stravovania a naša redaktorka Mgr. Alena Pethőová.

  • Šport po operácii aneuryzmy v mozgu

    , Autor: sabi.ducak@gmail.com

    Dobrý deň,
    Chcela by som sa poradiť, aké cvicenie by som mohla vykonávať, keď som prekonala v januári subarachnoidálne krvácanie z acerebri media (krvácanie do mozgu). Operovali mi 2x aneuryzmu v mozgu, kde mi nechali v hlave špirály.Pri vyšetreniach mi zistili ešte zúženú krčnú tepnu, ktorú mi momentálne sledujú, ale pravdepodobne sa nevyhnem operácii (vloženie stentu).
    Pred tým som športovala a chodila do ftness centra na kruhové tréningy s trénerom 4-5x do týždňa. Doktor mi povedal, že nemôžem zaťažovať organizmus, aby mi nepraskla znovu cieva a povedal, že možem akurát behať a plávať.
    Chcela by som sa opýtať, či ste nemali taký prípad, alebo mi neviete poradiť s akým cvičením by som mohla začať, aké cviky môžem cvičiť poprípade poradiť aj so stravou.
    Ďakujem veľmi pekne za odpoveď. S pozdravom
    Dučáková Sabina

  • Silový tréning verzus kardio

    , Autor: Twiggy

    Dobrý deň,
    zaujímal by ma váš názor na výlučne silový tréning. Cvičím 5x do týždňa. Kardio ma nebaví, používam ho len na zahriatie pred tréningom. Silové tréningy mám pod dohľadom trénerky. Cieľom je spevnenie a vyrysovanie postavy.

Otázok: 2