Vymodelovaný zadoček. Tiež po takom túžite?

Vymodelovaný zadoček. Tiež po takom túžite?

9.7.2017 v kategórii Cvičenie a športy, autor redakcia FIT štýl foto: iStock.com

Pekný vymodelovaný zadoček, oblý tvar a pevné kontúry. Ak po takom túžite, bude vás to stáť trochu úsilia, no ten super pocit potom bude stáť za to.

Budete potrebovať:

  • malý medicimbal
  • gumený expander
Cvičte v 4 sériách po 25 opakovaní, medzi každou sériou si urobte minútovú prestávku.

1. Stoj mierne rozkročmo na šírku ramien, ruky sú vystreté pred telom a držia malý medicimbal. Pomaly urobte hlboký drep, tak, aby nohy zvierali pravý uhol. V tejto polohe napočítajte do 5 a vráťte sa do stoja. 

Cvik zacvičte 25-krát, urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalší cvik.

2. Jednou nohou vykročte vpred. Koleno zadnej nohy tlačte čo najnižšie, čo najviac k podložke, v krajnej polohe napočítajte do 5 a v tom istom momente „pumpujte rukami“ 5-krát (pozri obrázok). Vráťte sa do základnej polohy. 

Cvik zacvičte 25-krát, vymeňte nohy a urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalší cvik.

3. Postavte sa k pevnej opore, na jednu nohu navlečte gumený expander a zanožujte. Pohyb by mal byť prevedený mierne do boku a vzad. Zacvičte 25-krát najprv na jednu nohu a potom rovnaký počet opakovaní na druhú nohu, urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalší cvik.

Zacvičte 25-krát najprv na jednu nohu a potom rovnaký počet opakovaní na druhú nohu, urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalší cvik.

Cvičte v 4 sériách po 25 opakovaní, medzi každou sériou si urobte minútovú prestávku.
Čítajte tiež:
BodyART zharmonizuje a posilní telo i myseľ
DREP - kráľ komplexných cvikov?

Využite špeciálnu akciu a objednajte si predplatné!

Komentáre