Cvičenie a športy články

záťažové pomôcky, cvičenie, doma, na doma, cviky, závažie, fitko, fitness, fitastyl.sk, línia, crossfit, tabata, cardio, workout

Dajte si do tela so záťažovými pomôckami

Záťažové lano, vesta, či vak zrovna nie sú pomôckami, ktoré by ste si schovali doma do skrine (aj keď možné to určite je). Ide o typy, ktoré urobia z vášho tréningu skutočnú métu. Chcete výrazne formovať telo, radikálnejšie zlepšiť svoje športové výsledky a kondíciu? Rozhodne si posvieťte na záťažové doplnky k tréningu. Čítať viac..

cardio, kardio, trening, hiit, tabata, trenujeme, jumping, crossfit, šport, ženy , skupina

Dajte si DO TELA S KARDIOM!

Zatiaľ čo aeróbne cvičenia využívajú celú zásobu kyslíka, pri anaeróbnom tréningu pracujeme na kyslíkový dlh. Cieľom je čo najväčšie zaťaženie svalu, na ktoré treba vynaložiť maximálnu energiu. Tepová frekvencia smeruje k vrcholu, kardiovaskulárny systém pracuje na plné obrátky, prvé sa spaľujú cukry a až následne tuky. Chcete poriadne a kvalitne vyformovať svoje telo a výrazne zlepšiť jeho výkon a silu? Potom je tu kardio tréning práve pre vás! Čítať viac..

videotréningy, dynamika, statika, domáce cvičenie, fitko, podložka, na doma, ako cvičiť doma, video, ženské cviky, cvičenie pre ženy

VIDEOTRÉNING s Dianou Hô Chí: Od dynamiky k STATIKE

Do svojich tréningov veľmi často zaraďujem kombináciu dynamického cviku so statickým. Najprv pekne rozprúdim krv, zahrejem a odrazu zastavím, s búšiacim srdcom a zrýchleným pulzom sa snažím udržať pár sekúnd jednu pozíciu, ktorou buď posilňujem alebo strečujem. A práve v tom momente sa vyvalia kropaje potu, ktoré mi stekajú po nose, dopadajú na podložku, štípu v očiach... Čítať viac..

bežec, beh, bežci, krížový tréning, fit, kardio, fitness, cvičenie, zdravie, ako behať, bicyklovanie, yoga, plavanie, joga, loptové hry, fit styl running team

Čo sú KRÍŽOVÉ TRÉNINGY pre bežcov a načo ich POTREBUJEME?

Krížový tréning je vykonávanie iného druhu športu, ako je ten náš hlavný. V našom prípade je hlavným športom beh a všetky ostatné športy by sme mali vykonávať v zmysle krížového tréningu ako doplnkový šport. Ak niekto robí triatlon, tak sú jeho hlavné športy tri: beh, bicykel a plávanie a za krížový tréning by si mal voliť znova nejaký iný druh športu. Že prečo? Pretože telo, svaly, šľachy potrebujú zmenu. Čítať viac..

zásady pohybu v zime, oblečenie, termo, outfit, šport, zima, fit, fitastyl.sk, kardio, tréning, beh, vonku, chlad

5 zásad zdravého POHYBU, aby sme po ZIMNÝCH športoch neskončili pod perinou

Je to tu. Zima, sneh, mráz a, samozrejme, naše obľúbené športové aktivity, na ktoré nechceme zanevrieť, ani keď teploty vonku klesajú. Na prvý pohľad to môže znieť jednoducho – skrátka sa teplo oblečieme a šup ho na lyže, alebo si zabehať. Má to však svoje zásady. Oslabený organizmus je totiž náchylný na prechladnutie a skončiť po zimnej turistike s horúčkou v posteli si predsa nikto z nás nepraje! Čítať viac..

beh, zima, čas, zdravie, wellness, kondícia, fit, fitness, štatistiky, ako si zlepšiť zdravie, prečo behať, beh ta zmeni, fiastyl.sk, fit štýl, running team

Stačí tak málo! Len 51 minút behu TÝŽDENNE! Len 10 minút denne!

Beh je v poslednom desaťročí jedným z najpopulárnejších športov pre amatérov, s ktorým začínajú ľudia bez ohľadu na vek. Mnohokrát aj bez ohľadu na telesné dispozície. To znamená, že je to práve beh alebo jeho mladšia sestra, rýchla chôdza, ktorá podá prvú pomocnú ruku na ceste do pekla s názvom obezita a ďalších civilizačných ochorení z „veľkej štvorky“ metabolického syndrómu. Čítať viac..

Článkov: 321