Zacvičte si Pump! Rýchlo a efektívne redukujte tuk, vyformujte svalstvo!

Zacvičte si Pump! Rýchlo a efektívne redukujte tuk, vyformujte svalstvo!

2.3.2017 v kategórii Cvičenie a športy, autor Diana Mašlejová foto: iStock.com

Žijeme v ére, keď od cvičenia chceme viac. Hľadáme možnosti, ako rýchlo a efektívne redukovať tuk, vyformovať svalstvo, ale zároveň sa i zabaviť. "Pump" je odpoveď.

Jedinečný Pump

Cvičiteľka Lea Grančič prezrádza, že „koncept Pump využíva základné posilňovacie cvičenia známe z posilňovne a základné lokomočné pohyby, preto je „prístupný“ väčšine cvičiacej verejnosti. Je nenáročný na choreografiu, pohybovú pamäť, koordináciu a priestorovú orientáciu a hlavným cieľom je správne technicky, dostatočne intenzívne, s primeranou záťažou a v dostatočnom počte opakovaní realizovať cvičebnú jednotku. To sú najväčšie benefity tohto cvičenia.“ 

Čítajte tiež: 9x prečo je Tabata efektívna...

V čom sa PUMP líši od iných cvičení?

Jedným zo základných rozdielov, ktorým sa Pump odlišuje od iných cvičení, je špeciálna pomôcka, veľká nakladacia činka.

„Body pump FX (pod týmto názvom nájdeme cvičenie z ponuke centier) využíva stupienok ako vyvýšenú podložku a nakladaciu tyč s rôznymi závažiami (1,25 kg, 2,5 kg a 5 kg), ktoré cvičenec využíva ako záťaž a volí si ich na základe svojich silových a kondičných schopností. 

Dynamic Pump cvičíme väčšinou s vlastnou hmotnosťou – jedná sa o cvičenia funkčného charakteru. Zároveň môžeme využívať voľné závažia rôznych hmotností (1,25 kg, 2,5 kg a 5 kg), prípadne aj stupienok.

Cvičenia realizujeme vysokou intenzitou, preto sú hodnoty pulzovej frekvencie vyššie, vaše telo pracuje aérobne. Dôsledkom je, že okrem rozvoja silových schopností dochádza aj k rozvoju kondičných schopností a redukcii tukových zásob.“

Využitie spomínanej činky – nakladacej tyče má tú výhodu, že si závažie na ňu vyberáte podľa svojich možností, kondície a sily. Cvičenie s ňou je nielen zábavné a motivujúce, ale vďaka nemu zvýšite záťaž a viac „zamakáte“. 

Lea Grančič hovorí, že veľkou výhodou Pumpu je práve variabilita a možnosť voľby záťaže. Preto je cvičenie vhodné pre začiatočníkov, ale i pokročilých cvičencov“. Tento benefit je pre klientov veľmi osožný, neraz začiatočníkov odrádza práve vysoký level cvičenia. Pri Pumpe sa ale nemusíte obávať, že by ste hodinu nezvládli. Len vy určujete, čo je vo vašich silách. „Cvičenie navyše efektívne buduje svalovú hmotu a zároveň odbúrava tukové zásoby.“

Jedným zo základných rozdielov, ktorým sa Pump odlišuje od iných cvičení, je špeciálna pomôcka, veľká nakladacia činka.“

Vyskúšajte Pump, pretože:

  • kombinuje to „naj“ z kardio cvičenia a silového tréningu
  • pomôže vám zoštíhliť a vyformovať aj skutočne problémové partie
  • cvičí sa na hudbu a v skupine, čo je motivujúce 
  • záťaž si určujete vy
  • zabavíte a uvoľníte sa
Skúste: Chcete cvičiť PUMP? Na výber máte dve variácie.

Komentáre