TIP pre vás na celodenné menu

TIP pre vás na celodenné menu

17.8.2017 v kategórii Výživa, autor Nela Mirič foto: iStock.com

Tiež si často lámete hlavu, čo dnes budete jesť? Inšpirácie nie je niekdy dosť. Tip pre vás od nás na celodenné menu vás možno inšpiruje.

3 dcl vlažnej vody

RAŇAJKY

Banánovo-kokosové lievance (3 ks) s džemom zo sušených sliviek

1 vajce, 1 banán, 1 PL strúhaného kokosu premiešajte. Zahrejte panvicu na lievance, potrite ju malým množstvom rastlinného oleja a upečte malé lievance.

6 ks sušených sliviek, ½ šálky vody varte v hrnci až do rozvarenia na džem. Džemom potrite lievance. (Namiesto džemu môžete lievance ozdobiť napr čerstvým jahodami)

Alebo inak: Ľahký ukážkový jedálniček na jeden deň

DESIATA

 1 pomaranč + 10 vlašských orechov

OBED

Cukinové placky s kozím syrom + varené zemiaky s petržlenovou vňaťou + jogurtový dresing

Malú cukinu najemno nastrúhajte, pridajte 1 žĺtok, 2 PL ovsenných vločiek, 1 roztlačený strúčik cesnaku, tymián. Z hmoty vytvarujte malé placky a upečte ich na panvici.

Ešte teplé placky posypte rozmrveným kozím syrom. Podávajte s varenými zemiakmi (2 zemiaky) s petržlenom a dresingom pripraveným z gréckeho jogurtu a nadrobno nasekanej pažítky.

OLOVRANT

1 ks kaleráb + 2 ks mrkvy

VEČERA

Rukolový šalát s avokádom, sušenými rajčinami, olivami a pestovou mozzarellou

 

Avokádo pokrájajte na kocky, sušené paradajky na malé kúsky a premiešajte s rukolou a olivami. Pokvapkajte citrónovou šťavou a olivovým olejom. Mozzarellu nakrájajte na plátky a ochuťte 2 ČL bazalkového pesta.

Možno iné menu? Vaše dnešné zdravé MENU. Inšpirujte sa!

Komentáre