3x pre pekné bruško. Trochu zmena - pridáme si váhu.

3x pre pekné bruško. Trochu zmena - pridáme si váhu.
12.3.2017 v kategórii Cvičenie a športy, autor redakcia FIT štýl, foto: istockphoto.com

Určite poznáte niekoľko notoricky známych cvikov na brušné svaly. Pokojne ich cvičte ďalej, ale ak chcete vidieť pokroky, chce to zmenu. Poďme na to!

Budete potrebovať:

  • malý medicimbal
  • 2 cca 3-kilové činky
  • podložku na cvičenie

Cvičte v 4 sériách po 25 opakovaní, medzi každou sériou si urobte minútovú prestávku.

  1. Ľah na podložke, nohy zdvihnite do pravého uhla, chodidlá sú flexované. Do obidvich rúk zoberte medicimbal (začiatočníci cvičia bez neho) a vyťahujte sa od pása nahor, zdvihnite časť trupu a ruky s medicimbalom sa dotknú špičiek nôh.

Cvik zacvičte 25-krát, urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalší cvik.

  1. Činky položte na zem na šírku ramien, čupnite si, oprite sa o činky a skočte dozadu, tak, aby ste hmotnosť tela mali na špičkách chodidiel, nohy sú rovné.

Cvik zacvičte 25-krát, urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalší cvik.

  1. Kľaknite si na jednu nohu, druhá je pokrčená vpredu, chrbát je vystretý, ramená spustené. Do rúk vezmite medicimbal a vytáčajte sa v páse do strán.

Cvik zacvičte 25-krát striedavo do obidvoch strán, urobte si 1-minútovú prestávku a prejdite na ďalšiu sériu

Mohlo by vás zaujať aj:
Skracovačky 5-krát inak alebo ako správne cvičiť brušáky
Nepodceňujte strečing! Znížite riziko úrazu a stuhnutia svalov.

Využite špeciálnu akciu a objednajte si predplatné!