AKO zabehnúť 5 km? BEŽECKÝ PLÁN trénera Jančiho Doményho ťa pripraví!

Janči Dömény | 22. apríl 2022
Janči Dömény, reprezentant SR v behu, beh pre zdravé prsia, beh na krátke vzdialenosti, bežec, @coachjanci

Rýchlych 5 km za 5 týždňov! Špeciálna príprava na Beh pre zdravé prsia práve začína!

Kto je @coachjanci?

Celým menom Janči Dömény, niekoľkonásobný majster Slovenska v bežeckých tratiach od 3 km až po 10 km.

Taktiež bývalý reprezentant SR v behu na 3000 m cez prekážky (aby to nebolo také ľahké) a stále aktívny bežec, ktorý odovzdáva svoje skúsenosti ako tréner atletiky či už deťom alebo aj dospelým.

Dlhé roky sa venuje aj poradenstvu správneho výberu športovej obuvi najmä v kategórii beh, no jeho srdcovka je aj futbal.

Janči Dömény, reprezentant SR v behu, beh pre zdravé prsia, beh na krátke vzdialenosti, bežec, @coachjanci

Tepová frenvencia žien a mužov

Na výber sú dve možnosti kontroly a sledovania si intenzity tréningov:

  1. Pocit - vnímanie signálov a poznanie svojho tela
  2. Hodinky - tepová frekvencia podľa vzorového výpočtu v tabuľkách

Prispôsobte si výpočet na svoj vek

Janči Dömény, reprezentant SR v behu, beh pre zdravé prsia, tep, telová frekvencia, AP, ANP, TF

Janči Dömény, reprezentant SR v behu, beh pre zdravé prsia, tep, telová frekvencia, AP, ANP, TF

1. Týždeň:  25.4. - 1.5.2022

Bežecký plán na prvý týždeň sa vám zobrazí kliknutím na odkaz. Prajeme vám skvelý bežecký štart.

2. Týždeň:  2.5. - 8.5.2022

Bežecký plán na druhý týždeň sa vám zobrazí kliknutím na odkaz.

3. Týždeň:  9.5. - 15.5.2022

Bežecký plán na tretí týždeň sa vám zobrazí kliknutím na odkaz.

4. Týždeň:  16.5. - 22.5.2022

Bežecký plán na štvrtý týždeň sa vám zobrazí kliknutím na odkaz.

5. Týždeň:  23.5. - 29.5.2022

Bežecký plán na piaty týždeň sa vám zobrazí kliknutím na odkaz.