Cvičenie a športy články

outdoor tréning, vonku, cvčienie, turistika ako životný štýl, turista, kardio, hory, les, relax, oddych, chôdza, fit, fitness, šťastie, zdravie, prečo chodiť na túry, na hory, na turistiku

OUTDOOR TRÉNINGY - balzam pre telo i dušu

Outdoorové tréningy nie sú len skvelým doplnkom – výborne nám osožia aj ako hlavný bod nášho športového programu. Jednou z dobre známych klasík je aj turistika. Výhody pobytu na čerstvom vzduchu sa tu snúbia s psychickým uvoľnením a komplexným posilnením celého tela. Čítať viac..

50 dôvodov prečo cvičiť, benefity, pozitíva

50 dôvodov prečo cvičiť

Veríme, že výhovoriek, prečo to nerobiť, by ste zrejme občas našli rovnaký počet. A preto sa pridávame so svojou "troškou" argumentov. A to sme ešte určite nevymenovali všetky. Čítať viac..

turistika ako životný štýl, turista, kardio, hory, les, relax, oddych, chôdza, fit, fitness, šťastie, zdravie, prečo chodiť na túry, na hory, na turistiku

TURISTIKA ako životný štýl

Šťastný, vyrovnaný človek rovná sa zdravé telo. Najlepší spôsob, ako zostať zdravý je mať dostatok pohybu na čerstvom vzduchu. Medzi najlepšie a cenovo najdostupnejšie spôsoby pohybu rozhodne patrí turistika. Okrem toho, že v horách dýchate čerstvý vzduch, kocháte sa pohľadom na meniacu sa krajinu okolo seba a pozeráte do diaľky, čo ocenia najmä ľudia pracujúci pri počítači, ktorí väčšinu času hľadia do blízka, vyčistíte si hlavu a ešte aj doprajete telu dostatok pohybu. Čítať viac..

Pevný a štíhly pás - ako na to?

Pevný a štíhly pás - ako na to?

Nemusí byť zrovna osí – stačí, aby nebol sloní. Pás, alebo boky sú do istej miery genetickou záležitosťou (teda ich šírka a celková stavba), bolo by však pohodlné tvrdiť, že s tým nevieme nič urobiť. Výrazné rozdiely v obvode sú pomerne ľahko dosiahnuteľné. Hlavnou zásadou však ostáva necvičiť boky izolovane, ale formovať túto citlivú partiu prostredníctvom komplexných a účinných cvikov. Čítať viac..

natiahni sa vo vode, cviky, strečing, stretch, voda, leto, bazén, jazero, more, cviky vo vode, workout

Natiahnite sa vo vode!

Vedeli ste, že voda je vynikajúcim prostriedkom pre strečing celého tela? Nielen plávanie patrí k aktivitám, ktorých výrazné benefity pre zdravie kladieme do spojitosti s H2O – prirodzene nadľahčujúce prostredie nám osoží aj pri celkovej stuhnutosti, alebo prirodzenej túžbe byť flexibilnejší, dynamickejší a vitálnejší. Čítať viac..

činky, cvičenie, doma, workout, spevnenie, ruky, paže, ramená, svaly, biceps, triceps, chudnutie, diéta

Činky nielen v posilňovni - cvičte doma

Cvičenia s činkami sa mnohé dámy stále tak trocha obávajú. Základným argumentom proti pritom ostáva mylná domnienka, že „im z toho zhrubnú ruky“. Áno, je len málo žien, ktoré túžia po mužských krivkách horných končatín. Toho sa však báť nemusíte – naopak! Činky sú skvelou voľbou pre domáce tréningy, stačí poznať tie správne spôsoby, ako s nimi dosiahnuť želaný cieľ. Čítať viac..

https://fitastyl.sk/clanky/cvicenie-a-sporty/10-000-krokov-nevyhnutnost-alebo-mytus

10 000 krokov – nevyhnutnosť alebo mýtus?

Začali ste tak dobre – na ceste do práce ste si prilepšili o plus 3000 krokov, čo znamená, že ak pôjdete rovnakou trasou i domov spolu je to už 6000. Pripočítame k tomu chôdzu na toaletu, na dopĺňanie si fľaše, uvarenie kávy a prípadne menšiu prechádzku v potravinách. Zdá sa, že máte vyhraté, však? Čítať viac..

Šprint: Redukujte tuk rýchlejšie

Šprint: Redukujte tuk rýchlejšie

Na šprinty pri tréningoch často zabúdame. Prichádzame tým o veľa. Obrovskou výhodou šprintu je totiž výrazné redukovanie ukladania telesného tuku. Ako ich teda správne zaradiť do tréningu? Čítať viac..

Článkov: 309