Články

alpa, pr, masáž, automasáž, ako masírovať

5 druhov MASÁŽÍ, ktoré si môžete DOPRIAŤ DOMA

Masáž dokáže uvoľniť nielen svaly, ale aj myseľ. Vie zmierniť bolesť, podporiť hojenie a uľaviť od stresu. Je síce pravda, že masáž od kvalitného maséra nič nenahradí, napriek tomu je však možné využívať jej benefity aj doma - či už pri automasáži alebo pri masáži partnerskej. Čítať viac..

musli, tyčinky, zdravé, príprava, hodnoty, kalorie, zdravie, výživa,

MÜSLI TYČINKY: ktoré si vybrať?

Ovsené vločky spojené s ovocím a semienkami. Niekto by si mohol povedať, že na tom predsa nemôže byť nič zlé. Nie vždy to však platí. Takéto tyčinky môžu byť zradné vo vysokom obsahu pridaného cukru, následkom čoho sú aj často presladené či poliate tukovou polevou. Takže, čítajte zloženie! Čítať viac..

železom proti únave

Železom proti vyčerpanosti: máte ho dostatok?

Nedostatok železa spôsobuje únavu – táto jednoduchá, a pritom, žiaľ, pravdivá informácia je známa takmer každému. Horšie je to už s dodržiavaním zásad, ktoré nás vedú k jeho optimálnej hladine v krvi. Bez železa sa pritom ďaleko nepohneme, a to platí doslovne. Ľudia trpiaci chudokrvnosťou majú podstatne zhoršené športové výkony, pohybové aktivity ich stoja viac energie a počas dňa pociťujú výraznú únavu. Čítať viac..

joga, 9 odtienov jogy, typy, jogy, druhy, ako cvičiť jogu, hatha, vinyasa, fit, fitness, relax, cvičenie, doma, fitastyl.sk, ashtanga

9 odtieňov JOGY

Určite ste sa už stretli s niekým, kto pravidelne cvičí jogu. Potom ste sa chceli prihlásiť na lekciu jogy vy, prípadne ste si chceli zacvičiť doma podľa YouTube, no ani za ten svet ste si z veľkej ponuky neznámych názvov nevedeli vybrať. Poznáme hneď niekoľko typov jogy. Či už chcete fyzicky náročnejšiu alebo ľahkú, skôr relaxačnú, meditatívnu jogu, určite si vyberiete. Skôr, ako sa rozhodnete, ktorý druh cvičenia je pre vás ten pravý, vyskúšajte ich niekoľko a tiež vystriedajte viacerých lektorov. Len tak zistíte, čo je pre vás to pravé orechové. Čítať viac..

koľko krát denne treba jesť, chudnutie viac porcií, malé porcie, tip, olovrant, desiata, snack, jedlo, fit, chudnutie, diéta, zdravie, výživa

Chutné a ZDRAVÉ TIPY na DESIATU a OLOVRANT

V súčasnosti panuje veľa polemík o tom koľko krát denne by sme vlastne mali jesť, pokiaľ chceme byť zdraví a udržať si štíhlu líniu. Potreby ľudí na počet jedál sa však rôznia nielen v závislosti od metabolizmu, chutí, ale aj od denného programu a kalorického výdaja. Čítať viac..

koľko krát denne treba jesť, chudnutie viac porcií, malé porcie, tip, olovrant, desiata, snack, jedlo, fit, chudnutie, diéta, zdravie, výživa

DESIATE A OLOVRANTY – áno či nie?

Potrebujete jesť 5-krát denne a neviete, ktoré potraviny sa hodia na desiatu alebo olovrant? Vystačíte si s tromi jedlami počas dňa, ale z času na čas si musíte doplniť energiu aj mimo raňajok, obeda či večere? Inšpirujte sa tipmi na zdravé a chutné desiate a olovranty. Čítať viac..

videotréningy, dynamika, statika, domáce cvičenie, fitko, podložka, na doma, ako cvičiť doma, video, ženské cviky, cvičenie pre ženy

VIDEOTRÉNING s Dianou Hô Chí: Od dynamiky k STATIKE

Do svojich tréningov veľmi často zaraďujem kombináciu dynamického cviku so statickým. Najprv pekne rozprúdim krv, zahrejem a odrazu zastavím, s búšiacim srdcom a zrýchleným pulzom sa snažím udržať pár sekúnd jednu pozíciu, ktorou buď posilňujem alebo strečujem. A práve v tom momente sa vyvalia kropaje potu, ktoré mi stekajú po nose, dopadajú na podložku, štípu v očiach... Čítať viac..

bežec, beh, bežci, krížový tréning, fit, kardio, fitness, cvičenie, zdravie, ako behať, bicyklovanie, yoga, plavanie, joga, loptové hry, fit styl running team

Čo sú KRÍŽOVÉ TRÉNINGY pre bežcov a načo ich POTREBUJEME?

Krížový tréning je vykonávanie iného druhu športu, ako je ten náš hlavný. V našom prípade je hlavným športom beh a všetky ostatné športy by sme mali vykonávať v zmysle krížového tréningu ako doplnkový šport. Ak niekto robí triatlon, tak sú jeho hlavné športy tri: beh, bicykel a plávanie a za krížový tréning by si mal voliť znova nejaký iný druh športu. Že prečo? Pretože telo, svaly, šľachy potrebujú zmenu. Čítať viac..

jedlo, parenie, para, parny hrniec, jedlo na pare, zemiaky, ryba, ryža, maso, ako variť na pare

Uparte si ZDRAVÉ jedlo

Uvažovali ste niekedy o zmene prípravy jedla alebo o zakúpení parného hrnca? Aj keď tento postup možno mnohí považujú len za trendový, varenie v pare existuje už viac ako 8000 rokov. V starej Číne sa na varenie ryže používali parné nádoby a najstaršia sa našla v Banpo, prehistorickom nálezisku pri rieke Yangzi. Varenie v pare je veľmi šetrný spôsob prípravy chutných a výživných pokrmov, čo ocenili aj predkovia v mnohých krajinách,no má aj svoje nevýhody. Preto si rozoberieme pozitíva, ale aj negatíva parných hrncov a jedál uvarených takýmto spôsobom. Čítať viac..

dara rolins, joga, yoga, rozhovor, fit, fitness, zdravie, životný štýl, fitko

IKONICKÁ & FIT - Dara ROLINS

Má jediný TOP projekt svojej kariéry. Je ňou cesta, ktorú si vybrala ešte v detstve. Daru Rolins netreba predstavovať. Som presvedčená, že časť čitateľov ju pozná pre jej hudbu, ktorú pre svojich fanúšikov tvorí už takmer 40 rokov a časť ju pozná preto, lebo – poviem to zmosta doprosta, vyzerá fantasticky. Je to tak, Dara je ikonou československej umeleckej scény od svojich 8 rokov. A hoci hudbu tvoriť nemôžeme všetci už len z toho jednoduchého dôvodu, že nie všetci na to máme talent, byť taká fit, ako je Dara môžeme všetci. Preto sme ju vyspovedali. Čítať viac..

moc pravidelnej meditácie, benefity, zdravie, wellness, prečo meditovať, mindfullness, yoga, životný štýl, s čím pomôže meditácia, meditovanie, ako meditovať

Výhody PRAVIDELNEJ MEDITÁCIE

Sila meditácie dnes už rozhodne nemôže byť spochybňovaná, jej priaznivé účinky pozorujeme na svojom mentálnom zdraví, pracovných výkonoch či zlepšených medziľudských vzťahoch. Pozrite sa koľko ďalších výhod prináša jej pravidelné praktizovanie. Čítať viac..

moc pravidelnej meditácie, benefity, zdravie, wellness, prečo meditovať, mindfullness, yoga, životný štýl, s čím pomôže meditácia, meditovanie, ako meditovať

MOC pravidelnej MEDITÁCIE

Tibetskí mnísi meditujú denne celé hodiny. Práve táto ich oddanosť náboženským tradíciám z nich robí odborníkov v meditačnej praxi. Mohli by sme sa od nich veľa učiť o tom, ako pravidelná meditácia mení nastavenie mozgu. Zotrvávanie v prítomnom okamihu, v stave bez myšlienok, vyvoláva zvýšený stav vedomia a sústredenej pozornosti. Rôzne štúdie ukazujú, že pravidelné praktizovanie meditácie dokáže pomôcť zmierniť stres, úzkosť, rôzne zápaly v tele, znížiť krvný tlak a zlepšiť pamäť a pozornosť. Čítať viac..

zelený čaj, benefity, chudnutie, fit, fitness, zdravie, životný štýl, pitie čaju, odrody, ako si vybrať čaj

Zelený čaj - NAPITE SA DO ŠTÍHLOSTI A ZDRAVIA

Mnoho špecialistov, lekárov, liečiteľov, ale i laikov už po stáročia považuje zelený čaj za najzdravší nápoj. Niet sa čomu čudovať. Kvalitný zelený čaj je plný antioxidantov a živín, ktoré majú dokázateľný pozitívny vplyv na organizmus. Slúži ako prevencia pred rakovinou, zlepšuje mozgovú činnosť, odbúrava tuky a je toho omnoho viac. Čítať viac..

Článkov: 2165